|
18 listopada 2019 :: Ogłoszenie o przetargu na wynajem pomieszczenia Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku z siedzibą w Nisku przy ul. Tadeusza Kościuszki 1, 37-400 Nisko ogłasza przetarg pisemny na wynajem pomieszczenia celem prowadzenia działalności gospodarczej (sklepu spożywczo-przemysłowego): - powierzchnia użytkowa 12.5 m2 znajdująca się w budynku Szpitala przy ul. Tadeusza Kościuszki 1, 37-400 Nisko. Wynajmujący oświadcza, że na podstawie Uchwały Nr XXI/104/2000 Rady Powiatu Niżańskiego z dnia 7 listopada 200 r. w sprawie przekazania w nieodpłatne użytkowanie nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Niżańskiego przysługuje mu prawo dysponowania lokalem użytkowym położonym w Nisku przy ul. Tadeusza Kościuszki 1 o powierzchni użytkowej 12.5 m². Okres wynajmu od 01.01.2020 do 30.12.2023 roku. Minimalna stawka czynszu, zgodnie z Uchwałą nr 26/2018 Zarządu Powiatu Niżańskiego z dnia 19 grudnia 2018 roku w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę gruntów i najmu lokali użytkowych stanowiących własność Powiatu Niżańskiego i powiatowych osób prawnych wynosi -58,52 zł/m2 Najemca zobowiązany będzie, oprócz opłaty za wynajem powierzchni, do opłacenia co miesiąc, proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, kosztów eksploatacyjnych: - wywóz nieczystości stałych - 30,00 zł - ogrzewanie pomieszczeń - 50,00 zł. Do powyższych opłat naliczony będzie należny podatek VAT. Najemca nie może czynić w lokalu zmian ani wykorzystywać go w sposób niezgodny z przeznaczeniem bez pisemnej zgody Wynajmującego. Najemca w czasie trwania umowy zobowiązany jest do: 1. Dokonania, na koszt własny, remontu i adaptacji pomieszczenia w zakresie uzgodnionym z Wynajmującym. 2. Utrzymania wynajmowanego pomieszczenia w należytym stanie technicznym, sanitarnym i zabezpieczeń przeciwpożarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dokonywania we własnym zakresie i na własny koszt konserwacji przedmiotu najmu oraz bieżących napraw i remontów. 4. Do obowiązków Najemcy należą w szczególności: bieżące naprawy instalacji elektrycznej, urządzeń wodno-kanalizacyjnych, CO, podłóg, drzwi, okien oraz malowanie użytkowanych pomieszczeń. 5. Jeżeli w czasie trwania umowy zajdzie potrzeba dokonania napraw, które obciążają Wynajmującego, Najemca zobowiązany jest zawiadomić go niezwłocznie. W razie niedopełnienia tego obowiązku najemca ponosi odpowiedzialność za powstałą stąd szkodę. Przedmiot wynajmu można obejrzeć w siedzibie SPZZOZ w Nisku w terminach od dnia 19.11.2019 do dnia 29.11.2019 r. Termin składania pisemnych ofert: do dnia 06.12.2019 do godz. 13:00. Decyduje data wpływ oferty do SPZZOZ w Nisku. Termin otwarcia ofert: dnia 06.12.2019 o godz. 13:30 pok. nr 1 w Budynku Administracyjnym. Oferta winna zawierać: Dane oferenta: nazwa (imię , nazwisko), siedziba (adres zamieszkania), NIP, REGON i wyciąg z KRS (dla prowadzących działalność gospodarczą), oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem o przetargu i akceptowaniu jego warunków, przedmiot oferty (wynajem powierzchni pod prowadzenie sklepu spożywczo-przemysłowego), zaoferowaną miesięczną cenę czynszu netto nie mniejszą niż minimalna, termin realizacji, oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem przedmiotu przetargu lub iż oferent ponosi pełną odpowiedzialność za brak zaznajomienia się ze stanem przedmiotu przetargu. Oferty należy składać w siedzibie ogłaszającego przetarg Budynek Administracji - sekretariat pok. 12 lub drogą pocztową na adres: SPZZOZ w Nisku, ul. T. Kościuszki 1, 37-400 Nisko. Oferty winny być w zamkniętej kopercie z napisem: „Przetarg na wynajem powierzchni pod sklep spożywczo-przemysłowy - nie otwierać przed datą otwarcia ofert”. Wynajmującemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu zaoferowali tą samą cenę. Wynajmującemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny. Komisja przetargowa odrzuci ofertę: - złożoną po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu, - która nie zawiera wymaganych danych i dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę. O odrzuceniu oferty Komisja powiadomi oferenta niezwłocznie. Umowa sprzedaży zostanie podpisana z wybranym oferentem w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Szczegółowe dane dotyczące postępowania, można uzyskać również pod telefonem nr 15 841 67 01. |